Az Instapozitív kaja - Törökméz

Legalább egy éve el akartam jutni a Törökmézbe. Teljesen rá voltam feszülve a helyre, annyira gyönyörű fotókat láttam mindig a barátaim képei között a hírfolyamomban. Hétvégén végre eljött a pillanat, a Koleszterin Kommandó tagjainak kíséretében végre ellátogathattam a számomra egyik legkívánatosabb brunch-helyszínre.img_6018.jpeg

Budán vagyunk, a Margit utca 27-ben. Rendkívül bizakodó voltam, egyrészt a képek miatt, másrészt a bejárat előtt állt egy kis tábla is, miszerint amíg a felszolgálók el nem igazítanak minket, addig kint szíveskedjünk várni. Ebből is láthatod, hogy elég népszerű és felkapott a hely, alig vártam, hogy bejussak. Szakadt az eső, mégis szinte tele volt a reggeliző. A fogadtatásunk nagyon szívélyes volt, a kiszolgálás 10/10. A menü nagyon tetszett, a legtöbb étel vasárnap különböző koncepcióban kérhető, lehet választani a „Brunch in Tel Aviv, a „Mornings in L.A.”, a „French Kiss”, ill. a „Meat me Sunday” brunchok közül. Kreatív, nagyon bejött, számomra nem volt kérdés mit választok, hiszen az Angyalok városa áhított úticélom, az acai pedig az egyik kedvenc nasim, igazi szörfös kaja, a Portugáliában eltöltött fél évem alatt szerettem meg nagyon ezt a rendkívül finom és frissítő superfoodot, ami amúgy Brazíliából származik.

A tálalás zseniális. Gyönyörű szép az, amit a konyhában csinálnak, igazi művészet, legszívesebben hagynál mindent a tálon, nehogy elrontsd az eléd táruló csodaszép képet.img_6020.jpeg

A pozitív látványt viszont hamar egy kis csalódottság váltotta fel számomra. Először is lehet az én hibám, de farkas éhesen érkeztem és miután megettem a kis reggelimet mintha még éhesebbnek éreztem volna magam. Kaptam egy kis salátát, avokádót, meg lazacot, illetve egy mini péksütit egy apró buggyantott tojás mellé, ráadásul mindezt 2950 Ft-ért. Hozzátenném ,hogy ízeket nem igazán éreztem az apró gránátalmaszemekén kívül, amit dísznek a salátámra szórtak.

Nem fogok hazudni, ettem ennél már ezerszer jobbat. Viszont nem hiszem, hogy véletlen ilyen népszerű a hely, lehet én csak egy rossz napot fogtam ki, ezért biztosan fogok neki adni egy második esélyt. A cím nem véletlen, a hely abszolút Insta-kompatibilis, tehát aki csak egy fotót szeretne lőni a reggelijéről azd ide jöjjön, aki élvezni is szeretné azt, ott már elgondolkodom, hogy ajánljam-e. A Koleszterin Kommandó szeretne hiteles maradni és őszintén írni, ezért sajnos előfordul, hogy nem sikerülnek teljesen pozitív végkifejlettel a cikkek. Annyit javasolnék, hogy mindenki próbálja ki maga, egyszer biztosan megéri, egy alkalom után nem szeretném leírni a helyet.:)